https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

SKF tuo markkinoille kustannustehokkaan kunnonvalvontaratkaisun

SKF on tuonut markkinoille kompaktin 8-kanavaisen version erittäin suositusta laitteistojen kunnonvalvontaan kehitetystä IMx-alustasta. Se on kehitetty alun perin tuulivoima- ja merenkulkusektorille, mutta monipuolinen järjestelmä tarjoaa edullisen kunnonvalvontaratkaisun paljon laajemmalle teolliselle käyttäjäkunnalle.

skf_multi (1)

Kahdeksankanavainen Multilog IMx-8 tarjoaa mielenkiintoisen vaihtoehdon mekaanisten ja hydraulisten voimansiirtojärjestelmien käyttäjille, ja Event Capture -toiminnot merkitsevät työstökoneiden käyttäjille kustannustehokasta törmäysvalvontaa.

Kompakti DIN-kiskoon asennettava IMx-8 vie 16- ja 32-kanavaisiin mittausyksiköihin verrattuna hyvin vähän tilaa ohjauskaapissa, joten sen voi asentaa olemassa oleviin laitekoteloihin, yleensä niissä jo olevien instrumenttien oheen. Kätevä ja vähän tilaa vievä kotelointi mahdollistaa järjestelmän käytön myös rajoitetuissa kohteissa, kuten pienikokoisissa potkuriyksiköissä tai suorakäyttöisissä tuuliturbiineissa, joissa instrumentit on yleensä sijoitettava mahdollisimman lähelle valvottavaa koneistoa.

Ethernet-liitännän kautta tapahtuva virransyöttö ja tiedonsiirto helpottavat asiakkaan asennustöitä, ja sovelluspohjaisen konfigurointityökalun myötä useimmat käyttäjät pystyvät asettamaan järjestelmän ilman laajaa tai ehkä jopa ilman aiempaa kokemusta. IMx-8:n laajennettu sisäinen muisti (4GB, edellisissä malleissa 8MB) tarjoaa erityistä etua käyttökohteille, joissa tarkastuskäyntejä tehdään paikan päällä vain harvoin, sillä toimintaa voi nyt valvoa itsenäisesti ja suuria datamääriä keräten. Mittaustiedot ovat myös helposti saatavissa analysointiin kriittisten tapatumien jälkeen.

- IMx-8 tarjoaa nyt kompaktimman ja monipuolisemman tavan valvoa pyöriviä laitteistoja. Tämä kustannustehokas, pienemmällä kanavamäärällä toteutettu online-järjestelmä täyttää suuren aukon markkinoilla tarjoamalla uusia ominaisuuksia ja uutta toimivuutta sekä joustavuutta, SKF:n ‎Product Line Manager, Surveillance Systems, Freddy Hernandez kertoo.

Tutustu tuotteeseen tarkemmin:  www.skf.fi

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.