https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Kumppaniartikkeli | 18.9.2019

Uusi puhtaasti kaasukäyttöinen Wärtsilä 31SG -moottori vähentää merenkulun päästöjä

Teknologiayhtiö Wärtsilä tuo markkinoille puhtaasti  kaasukäyttöisen Wärtsilä 31SG -moottorin  merisovelluksia varten. Wärtsilä 31 -tuotealustaan perustuvan moottorin dieselversio julkaistiin  Guinnessin ennätystenkirjassa maailman tehokkaimpana nelitahtidieselmoottorina

wart

Tehokas Wärtsilä 31SG -kaasumoottori on nyt saatavilla myös merenkulun ratkaisuihin.

Wärtsilä 31SG -moottori vähentää entisestään omistajuuden kokonaiskustannuksia sekä niiden alusten ympäristövaikutuksia, jotka toimivat alueilla, missä kaasuinfrastruktuuri on olemassa. Wärtsilä 31SG -moottori lanseerataan kaupallisesti syyskuussa Gastech 2019 -messuilla Houstonissa, Texasissa, sekä Neva St. Petersburg -messuilla Pietarissa, Venäjällä.

Wärtsilän lanseerattua monipolttoainemoottoriteknologian 1990-luvulla LNG:stä on kehittynyt kannattava ja houkutteleva meriliikenteen polttoaine, mikä on johtanut maailmanlaajuisen LNG-bunkrausinfrastruktuurin nopeaan kasvuun. Tämä on luonut edellytykset seuraavalle kehitysvaiheelle, nimittäin puhtaasti kaasukäyttöisten moottoreiden laajemmalle käytölle meri- ja offshore-teollisuudessa.

- Korkealla hyötysuhteella toimiva Wärtsilä 31SG -moottori kehittää meriteollisuutta edelleen tarjoamalla omistajille ja toimijoille käytännölliset keinot alentaa kustannuksia ja parantaa ympäristöystävällisyyttä. Kaasun käyttö ja kipinäsytytteinen moottori mahdollistavat entistä tarkemman palamistapahtuman optimoinnin vähentäen samalla kasvihuonekaasupäästöjä ja helpottaen mukautumista vaihtoehtoisiin kaasupolttoaineisiin kuten LPG:hen, sanoo Wärtsilä Marinen tuotepäällikkö Rasmus Teir.

Wärtsilän mukaan hybridipropulsion lisääntyvä käyttö tarjoaa lisämahdollisuuksia puhtaasti kaasulla toimiville installaatioille. Wärtsilä 31SG -moottori sopii t hybridisovelluksiin , sillä se tarjoaa erinomaisen hyötysuhteen ja vähentää samalla investointikustannuksia, mikä auttaa energian varastointiin liittyvien lisäkustannusten kattamisessa. Wärtsilä 31SG -moottorin yhdistäminen akkuteknologiaan edesauttaa redundanssin suunnittelua varmistaen korkeimman kokonaisjärjestelmätehon.

Tämä Wärtsilän viimeisin kehitysaskel on linjassa yrityksen tavoitteiden kanssa  vähentää kaasumoottoreiden kasvihuonekaasupäästöjä 15 prosentilla vuoden 2015 tasosta vuoteen 2020 mennessä .

Uusimmat artikkelit

Olkiluoto 3:n ensimmäinen vuosihuolto on lopulta ohi – palasi yöllä sähköntuotantoon

37 vuorokaudeksi tarkoitettu huolto kesti noin 74 vuorokautta ja yhdeksän tuntia. Teollisuuden Voima arvioi jo ennakkoon ensimmäisen vuosihuollon olevan työläs. Sähköntuotannonjohtaja Marjo Mustosen mukaan nyt päättyneistä huolloista saatiin arvokasta oppia tulevaisuuteen.

16.5.2024 | Alan Uutiset

Suomen kolmanneksi suurin tuulipuisto vihittiin käyttöön Pjelaxissa

Fortumin ja Helenin yhteishanke, 56 tuulivoimalan Pjelax-tuulipuisto tuottaa vuosittain noin viisi prosenttia Suomen koko tuulivoimatuotannosta.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.