https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Swedish Steel Prize -kilpailu järjestetään tänä vuonna 20. kerran

Swedish Steel Prize -palkinto jaetaan ideoille ja tuotteille, jotka vaikuttavat tulevaisuuden teräsratkaisuihin. Palkintojenjakotilaisuus järjestetään Tukholmassa 14. marraskuuta 2019 osana Swedish Steel Prize 2019 -tapahtumaa.

swedich steel

Palkinto myönnetään tänä vuonna 20. kerran, ja kilpailuun voi nyt lähettää hakemuksia. Vuosien aikana palkinto on inspiroinut insinöörejä, suunnittelijoita ja keksijöitä ympäri maailmaa hyödyntämään teräksen loputtomia mahdollisuuksia.

Kilpailuun voivat osallistua niin yksityishenkilöt, yritykset kuin organisaatiotkin, ja palkinto myönnetään sellaiselle metodille tai tuotteelle, jossa valittu teräslaji toimii parhaiten osana merkittävää innovaatiota.

Hakemukset arvioi riippumaton tuomaristo. Arvioinnissa kiinnitetään huomiota ideoiden innovatiivisuuteen, luovuuteen, ympäristötietoisuuteen sekä suoritus- ja kilpailukykyyn. Kannustamme erityisesti lähettämään ehdotuksia, jotka tuovat esiin uudenlaista ajattelua ja jotka liittyvät ympäristöön, digitaalisiin ratkaisuihin ja talouden uusiin trendeihin.

- Swedish Steel Prize -palkinnolla juhlistetaan innovaatioita ja hyvää teknistä suunnittelua. Etsimme ratkaisuja, jotka koettelevat teräksen rajoja joko yksinään tai yhdessä muiden materiaalien kanssa ja joissa on kestävään kehitykseen tai digitaalisuuteen liittyviä ominaisuuksia, Swedish Steel Prize -tuomariston puheenjohtaja ja SSAB:n tutkimus- ja innovaatiojohtaja Eva Petursson kuvailee.

Swedish Steel Prize -palkinnon voittaja saa diplomin, kuvanveistäjä Jörg Jeschken suunnitteleman pienoisveistoksen sekä runsaasti julkisuutta. Lisäksi SSAB tekee Swedish Steel Prize -tapahtuman yhteydessä 100 000 Ruotsin kruunun lahjoituksen hyväntekeväisyyteen.

Swedish Steel Prize -tapahtumaan saapuu osallistujia eri puolilta maailmaa vaihtamaan ajatuksia, verkostoitumaan ja tutustumaan uusimpiin terästeknologioihin. Palkintoseremonia järjestetään tämän maineikkaan, innovaatioihin kannustavan tapahtuman päätteeksi.

Kilpailun säännöt, hakuohjeet ja tietoja aiempien vuosien finalisteista saa osoitteesta  www.steelprize.com/apply . Hakemusten on oltava perillä viimeistään 15. elokuuta.

Uusimmat artikkelit

8.5.2024 | Alan Uutiset

Teknologiateollisuus: tilauskanta ohenee edelleen – odotukset kääntyneet silti paremmaksi

Teknologiateollisuuden tuore markkinakatsaus kertoo, että alan yritysten saamien tarjouspyyntöjen määrä väheni alkuvuonna edelleen, mutta aiempaa vähemmän. Samalla yritysten odotukset ovat kääntyneet positiivisempaan suuntaan. yritykset viestivä edelleen osaajapulasta.

Puolustusvoimat ostaa Instalta F-35-hävittäjien huolto- ja ylläpitopalveluita

Insta ja Puolustusvoimien Logistiikkalaitos ovat sopineet Suomen F-35-hävittäjähankkeeseen liittyvästä kolmivuotisesta hankintakokonaisuudesta. Hankinnalla halutaan varmistetaan, että Suomessa on tarvittava osaaminen ja F-35-järjestelmän huoltokyky sekä huoltovarmuus vuosikymmeniksi eteenpäin.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.