https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 25.2.2020

Järvileasing lisää panostustaan koneiden ja laitteiden leasingpalveluun

Autotalo Järvi -konserniin kuuluva Järvileasing Oy kertoo satsaavansa jatkossa yhä voimakkaammin koneiden ja laitteiden leasingtoimintaan. Yhtiön koneiden ja laitteiden leasingin johtajana aloitti 20.2.2020  Vesa Eskonheimo.

1

Yhä useampi yritys ja yrittäjä on kiinnostunut hankkimaan tuotantovälineensä leasingsopimuksella. Kone- ja laitesektorilla on merkittävä osa myös Järvileasingin kasvutarinaa. 

– Olen toiminut erilaisissa tehtävissä rahoitusalalla jo 25 vuotta, varsinaisesti leasingin kanssa seitsemän vuotta. Olen nähnyt uudenlaisten leasingratkaisujen laajentuvan todella voimakkaasti tuotantokoneisiin ja -laitteisiin. Kirjo on melkoinen kuorma-autoista maanrakennuskoneisiin, puimureihin ja metsäkoneisiin, ICT-ratkaisuihin ja vaikkapa kuntosalivälineisiin, kertoo Vesa Eskonheimo.

Vesa Eskonheimolle Järvileasing oli tuttu, yrityksen voimakas kasvu on huomattu leasingalalla.

– Järvileasing toimii paikallisesti kaikkialla Suomessa ja yksi tärkeimmistä tehtävistäni tulee olla paikallisten aluepäälliköiden tukeminen kone- laitepuolella. Tavoitteenamme on tarjota entistä parempi ja yksilöllinen asiakaskokemus. 

Leasing helpottaa hallinnointia ja vapauttaa pääomaa

Autoleasingin edut ovat useimmille yrityksille tuttuja ­– muun muassa kulujen budjetointi ja hallinnointi helpottuu ja yrityksen pääomaa vapautuu tärkeämpiin kohteisiin. Kone- ja laiteinvestoinneissa pääomaa sitoutuu erityisen paljon, ja hankkimalla koneet ja laitteet leasingsopimuksella voidaan keventää tasetta ja saada pääoma tuottavampaan käyttöön.

Mitä kaikkea sitten leasingillä voi hankkia, Vesa Eskonheimo?

– Järvileasingillä periaatteena on, että kunhan liisattavalla tuotteella on vakuusarvoa, se voidaan hankkia kauttamme leasingsopimuksella. Kannattaa kysyä!

Järvileasing Oy on osa Autotalo Järvi -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli vuonna 2019 noin 65 miljoonaa euroa. Tästä Järvileasingin osuus oli noin 45 miljoonaa euroa. Kasvun odotetaan jatkuvan vahvana vuonna 2020.

 

Lue Konecranesin Kari Åkmanin näkemyksestä leasingtoimintaan: https://promaintlehti.fi/Tuotantotehokkuuden-kehittaminen/Suunnitelmallisuus-vie-kunnossapidossa-pitkalle

 

Uusimmat artikkelit

Olkiluoto 3:n ensimmäinen vuosihuolto on lopulta ohi – palasi yöllä sähköntuotantoon

37 vuorokaudeksi tarkoitettu huolto kesti noin 74 vuorokautta ja yhdeksän tuntia. Teollisuuden Voima arvioi jo ennakkoon ensimmäisen vuosihuollon olevan työläs. Sähköntuotannonjohtaja Marjo Mustosen mukaan nyt päättyneistä huolloista saatiin arvokasta oppia tulevaisuuteen.

16.5.2024 | Alan Uutiset

Suomen kolmanneksi suurin tuulipuisto vihittiin käyttöön Pjelaxissa

Fortumin ja Helenin yhteishanke, 56 tuulivoimalan Pjelax-tuulipuisto tuottaa vuosittain noin viisi prosenttia Suomen koko tuulivoimatuotannosta.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.