https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Salesforce -alustasta KONEen kunnossapitohenkilöstön uusi avaintyökalu

Hissi- ja liukuporrasyhtiö KONE laajentaa Salesforce- alustan käyttöä ja tuo teknologian myös kunnossapitohenkilöstön käyttöön. Yhtiön suunnitelmissa on yhdistää tarjoamansa laitteet pilveen ja siten parantaa huollon reagointinopeutta ja etävalvontaa.

kone

Lähde: Kone

KONEen kunnossapidon piirissä on yli miljoona hissiä ja liukuporrasta, jotka liikuttavat päivittäin yli miljardia ihmistä. Tällä hetkellä yrityksen huolto Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa työskentelee useiden erikseen räätälöityjen ja vanhentuneiden ohjelmistojen varassa.

Tulevaisuudessa niin sanottu Salesforcen -alusta antaa KONEen kunnossapitohenkilöstölle ja heidän esimiehilleen laajan tilannekuvan asiakkaisiin. Samalla nykyinen, useiden järjestelmien ja käyttöliittymien aiheuttama monimutkaisuus helpottuu.

Service Cloud Lightning- ja Field Service Lightning -palveluilla KONEen koko asiakaspalvelu- ja kunnossapitohenkilöstön toimintaa voidaan ohjata yhdellä ja samalla alustalla. Tämä koskee niin asiakaspalvelukeskuksissa työskenteleviä henkilöitä kuin yli 20 000 kunnossapitoasentajaa, jotka tarvitsevat pääsyn päivitettyyn asiakastietoon suoraan mobiililaitteilla.

Lisäksi teollisen internetin avulla yhtiön verkkoon yhdistetyt laitteet lähettävät tiedot Service Cloud Lightning -palveluun, mikä lisää huollon reagointinopeutta hälytyksiin. Kaikki yli miljoona hissiä ja liukuporrasta on tarkoitus yhdistää Salesforcen alustaan tulevien vuosien aikana, mikä lisää laitteiston turvallisuutta ja luotettavuutta.

- Me etsimme jatkuvasti uusia tapoja antaa asiakkaillemme lisäarvoa. Salesforce tarjoaa meille mahdollisuuden parantaa laatua, turvallisuutta ja palvelutasoa, sanoo KONEen kunnossapitoliiketoiminnasta vastaava johtaja Hugues Delval .

- Salesforce Lightning linkittää KONEen koko ekosysteemin yhteen ja lisää ymmärrystä asiakkaista. Oli kyse sitten verkottuneista laitteistoista, puhelinpalvelukeskuksista tai huoltotehtävistä, asiakaspalvelukokemuksesta tulee nyt entistä yhteneväisempi, sanoo Salesforcen GM & SVP of Service Cloud, Mike Millburn .

www.kone.com

Uusimmat artikkelit

16.1.2025 | Alan Uutiset

Sähkön vuosi 2024: päästöt vähenivät 25 prosenttia

Ydinvoima on edelleen suurin sähkön tuotantomuoto, tuuli on noussut toiseksi suurimmaksi. Sähkön päästöt ovat nyt vain kymmenes vuoden 2010 päästöistä.

Iijoen Haapakosken vesivoimalaitoksen turbiinin peruskunnostus valmistui

Tammikuun alussa tehtyjen onnistuneiden koekäyttöjen jälkeen voimalaitoksen molempien turbiinien koko kapasiteetti on taas käytössä.

30.12.2024 | Tutkimus ja koulutus

Ammoniakki -tutkimusprojekti sai miljoonarahoituksen

Ammoniakki kytkeytyy erittäin vahvasti vetytalouden edistämiseen. Sen käyttöön liittyy kuitenkin monia kysymyksiä, joita selvitetään yliopistojen ja teollisuuden yhteisessä tutkimushankkeessa.

12.12.2024 | Kumppaniartikkeli

Väylät kuntoon

Väylävirastolla, kunnilla ja kaupungeilla on paljon tieverkoston korjausvelkaa. Teitä ei kuitenkaan kannata päällystää ennen kuin on tutkittu kantavatko teiden pohjat. Pahimmassa tapauksessa päällystetty tie on seuraavana keväänä taas rikki.

Metsä Group: Puuperäisen hiilidioksidin talteenotto on iso mahdollisuus

Metsä Group ja Andritz ovat selvittäneet, millaisia vaikutuksia aiheutuisi noin neljän miljoonan hiilidioksiditonnin talteenotosta Kemin biotuotetehtaalla.

Fazer sähköistää Lappeenrannan makeistehtaan höyryn tuotannon – yli 10 prosentin vähennys koko konsernin päästöihin

Höyryn tuotannon sähköistyksen myötä tehtaan hiilidioksidipäästöt vähenevät vuositasolla noin 90 prosenttia ja koko Fazer-konsernin päästöt yli 10 prosenttia.

Vesilaitosyhdistyksen Kalkkikivialkalointiopas on päivitetty ajantasalle

Päivitettyyn oppaaseen on kerätty käyttökokemuksia vedenkäsittelylaitoksilta ja uutta tietoa muun muassa kalkkikivialkaloinnin hiilijalanjälkeen, huoltovarmuuteen ja turvallisuuteen liittyen.