https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Salesforce -alustasta KONEen kunnossapitohenkilöstön uusi avaintyökalu

Hissi- ja liukuporrasyhtiö KONE laajentaa Salesforce- alustan käyttöä ja tuo teknologian myös kunnossapitohenkilöstön käyttöön. Yhtiön suunnitelmissa on yhdistää tarjoamansa laitteet pilveen ja siten parantaa huollon reagointinopeutta ja etävalvontaa.

kone

Lähde: Kone

KONEen kunnossapidon piirissä on yli miljoona hissiä ja liukuporrasta, jotka liikuttavat päivittäin yli miljardia ihmistä. Tällä hetkellä yrityksen huolto Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa työskentelee useiden erikseen räätälöityjen ja vanhentuneiden ohjelmistojen varassa.

Tulevaisuudessa niin sanottu Salesforcen -alusta antaa KONEen kunnossapitohenkilöstölle ja heidän esimiehilleen laajan tilannekuvan asiakkaisiin. Samalla nykyinen, useiden järjestelmien ja käyttöliittymien aiheuttama monimutkaisuus helpottuu.

Service Cloud Lightning- ja Field Service Lightning -palveluilla KONEen koko asiakaspalvelu- ja kunnossapitohenkilöstön toimintaa voidaan ohjata yhdellä ja samalla alustalla. Tämä koskee niin asiakaspalvelukeskuksissa työskenteleviä henkilöitä kuin yli 20 000 kunnossapitoasentajaa, jotka tarvitsevat pääsyn päivitettyyn asiakastietoon suoraan mobiililaitteilla.

Lisäksi teollisen internetin avulla yhtiön verkkoon yhdistetyt laitteet lähettävät tiedot Service Cloud Lightning -palveluun, mikä lisää huollon reagointinopeutta hälytyksiin. Kaikki yli miljoona hissiä ja liukuporrasta on tarkoitus yhdistää Salesforcen alustaan tulevien vuosien aikana, mikä lisää laitteiston turvallisuutta ja luotettavuutta.

- Me etsimme jatkuvasti uusia tapoja antaa asiakkaillemme lisäarvoa. Salesforce tarjoaa meille mahdollisuuden parantaa laatua, turvallisuutta ja palvelutasoa, sanoo KONEen kunnossapitoliiketoiminnasta vastaava johtaja Hugues Delval .

- Salesforce Lightning linkittää KONEen koko ekosysteemin yhteen ja lisää ymmärrystä asiakkaista. Oli kyse sitten verkottuneista laitteistoista, puhelinpalvelukeskuksista tai huoltotehtävistä, asiakaspalvelukokemuksesta tulee nyt entistä yhteneväisempi, sanoo Salesforcen GM & SVP of Service Cloud, Mike Millburn .

www.kone.com

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.