https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Salesforce -alustasta KONEen kunnossapitohenkilöstön uusi avaintyökalu

Hissi- ja liukuporrasyhtiö KONE laajentaa Salesforce- alustan käyttöä ja tuo teknologian myös kunnossapitohenkilöstön käyttöön. Yhtiön suunnitelmissa on yhdistää tarjoamansa laitteet pilveen ja siten parantaa huollon reagointinopeutta ja etävalvontaa.

kone

Lähde: Kone

KONEen kunnossapidon piirissä on yli miljoona hissiä ja liukuporrasta, jotka liikuttavat päivittäin yli miljardia ihmistä. Tällä hetkellä yrityksen huolto Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä, Aasiassa ja Pohjois-Amerikassa työskentelee useiden erikseen räätälöityjen ja vanhentuneiden ohjelmistojen varassa.

Tulevaisuudessa niin sanottu Salesforcen -alusta antaa KONEen kunnossapitohenkilöstölle ja heidän esimiehilleen laajan tilannekuvan asiakkaisiin. Samalla nykyinen, useiden järjestelmien ja käyttöliittymien aiheuttama monimutkaisuus helpottuu.

Service Cloud Lightning- ja Field Service Lightning -palveluilla KONEen koko asiakaspalvelu- ja kunnossapitohenkilöstön toimintaa voidaan ohjata yhdellä ja samalla alustalla. Tämä koskee niin asiakaspalvelukeskuksissa työskenteleviä henkilöitä kuin yli 20 000 kunnossapitoasentajaa, jotka tarvitsevat pääsyn päivitettyyn asiakastietoon suoraan mobiililaitteilla.

Lisäksi teollisen internetin avulla yhtiön verkkoon yhdistetyt laitteet lähettävät tiedot Service Cloud Lightning -palveluun, mikä lisää huollon reagointinopeutta hälytyksiin. Kaikki yli miljoona hissiä ja liukuporrasta on tarkoitus yhdistää Salesforcen alustaan tulevien vuosien aikana, mikä lisää laitteiston turvallisuutta ja luotettavuutta.

- Me etsimme jatkuvasti uusia tapoja antaa asiakkaillemme lisäarvoa. Salesforce tarjoaa meille mahdollisuuden parantaa laatua, turvallisuutta ja palvelutasoa, sanoo KONEen kunnossapitoliiketoiminnasta vastaava johtaja Hugues Delval .

- Salesforce Lightning linkittää KONEen koko ekosysteemin yhteen ja lisää ymmärrystä asiakkaista. Oli kyse sitten verkottuneista laitteistoista, puhelinpalvelukeskuksista tai huoltotehtävistä, asiakaspalvelukokemuksesta tulee nyt entistä yhteneväisempi, sanoo Salesforcen GM & SVP of Service Cloud, Mike Millburn .

www.kone.com

Uusimmat artikkelit

Uusittu turbiini vie Metsä Board Kyron tehdasta lähemmäs fossiilittomuutta

Uuden turbiinin paremman hyötysuhteen ansiosta tehtaan biovoimalan tuottaman sähkön osuus tehtaan kokonaistarpeesta kasvaa 50 prosenttiin aiemman kolmasosan sijaan.

18.11.2024 | Alan Uutiset

Gasum lähtee Tanskan biokaasumarkkinoille

Gasum ostaa Hærup Biogas ApS:n biokaasulaitoksen. Tanska on houkutteleva paikka biokaasun tuotannolle vahvan maataloussektorinsa ansiosta – raaka-ainetta riittää. Maa on Euroopan neljänneksi suurin biokaasun tuottaja.

Alykkäämpää ja turvallisempaa lasintuotantoa

Jo minuutin sähkökatkos voi aiheuttaa lasintuotannolle jopa kuuden kuukauden suunnittelemattoman seisokin. Schneider Electricin ja Saint-Gobainin yhteisellä hankkeella varmistetaan lasintuotannolle kriittisen hehkutusprosessin luotettavuus ohjelmistopohjaisen automaation avulla.

Fazer sähköistää Lappeenrannan makeistehtaan höyryn tuotannon – yli 10 prosentin vähennys koko konsernin päästöihin

Höyryn tuotannon sähköistyksen myötä tehtaan hiilidioksidipäästöt vähenevät vuositasolla noin 90 prosenttia ja koko Fazer-konsernin päästöt yli 10 prosenttia.

Vesilaitosyhdistyksen Kalkkikivialkalointiopas on päivitetty ajantasalle

Päivitettyyn oppaaseen on kerätty käyttökokemuksia vedenkäsittelylaitoksilta ja uutta tietoa muun muassa kalkkikivialkaloinnin hiilijalanjälkeen, huoltovarmuuteen ja turvallisuuteen liittyen.

2.10.2024 | Tutkimus ja koulutus

SSAB:n Raahen tehtaan uusi päälaboratorio on Pohjoismaiden suurimpia

Laborotorion rakentaminen on osa yhtiön valmistautumista fossiilivapaaseen teräksentuotantoon. Vuosittain laboratoriossa analysoidaan noin 240 000 näytettä, joista tehdään noin 4,4 miljoonaa määritystä.

27.9.2024 | Kumppaniartikkeli

Innovaatiot vaativat yhteistyötä

Suomalainen osaaminen on tärkeässä roolissa globaalin pumppujätti Sulzerin toiminnassa. Sen varaan rakentuvat sekä oma että kumppanien prosessien tutkimus- ja kehitystoiminta ja tehokkuuden jatkuva parantaminen.