https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 11.1.2018

Hydrolinen humoristinen Hydro-Pena-kampanja tuotti yli 400 työhakemusta

Siilinjärveläisen hydraulisylintereiden markkinajohtajan Hydrolinen sosiaalisessa mediassa toteutettu rekrytointikampanja on ylittänyt odotukset. Yhtiö sai loka-joulukuun 2017 aikana humoristisen kampanjansa aikana yli 400 työhakemusta.

hydropena-k032

Hydrolinen rekrytointikampanjan tavoitteena oli houkutella 40 uutta tuotannon työntekijää, kuten koneistajia ja hitsaajia. Kampanjan tarkoituksena oli murtaa ennakkoluuloja kaavoihin kangistuneesta toimialasta ja kertoa nykyaikaisesta työpaikasta, jossa korostuvat alan korkeimmat työturvallisuus-, laatu- ja ympäristövaatimukset. Erilainen markkinointi nousi tarpeelliseksi, koska osaajien saaminen metalli- ja konepaja-alalle on nykyään erittäin haastavaa. Perinteisillä hakukanavilla hakemuksia on tullut aiemmin yleensä muutamia kymmeniä.

Loka-joulukuussa toteutettu rekrytointikampanja tavoitti yli 212 000 ihmistä. Kampanja perustui humoristisiin, mutta silti asiapitoisiin Hydro-Pena-videoihin, joissa Hydro-Pena etsi uusia työntekijöitä ja loi kuvaa mukavasta ja menestyvästä työnantajasta. Hydro-Penaa näytteli kuopiolainen Juha Jylhäsalmi ja uutta työntekijää stand up -koomikko Ilari Johansson. Videoita katsottiin yli 116 000 kertaa, ja some-postaukset keräsivät yhteensä 1 398 tykkäystä. Hydrolinen kotisivujen tykkäysten määrä kääntyi myös nousuun, kun kampanjan alussa se oli 665 ja joulukuun puolivälissä 853.

Rekrytointikampanjan taustalla on siilinjärveläisen Hydroline Oy:n markkinointi- ja kehitysjohtajan Jani Lehikoisen mukaan yhtiön voimakas kasvukehitys vuosina 2017−2018, jonka siivittämänä se aikoo palkata 100 uutta työntekijää vuoden 2018 loppuun mennessä Suomessa ja Puolassa. Uusia työntekijöitä on palkattu tähän mennessä jo 40. Kuluvan vuoden liikevaihtoennuste on 50 miljoonaa euroa. Tällä hetkellä yhtiö työllistää Suomessa noin 250 ja Puolassa 27 alan ammattilaista.

Linkit videoihin YouTubessa hakusanalla Hydro-Pena: https://www.youtube.com/results?search_query=hydro+pena

Mia Weckström

Uusimmat artikkelit

22.11.2024 | Alan Uutiset

Presidentti Stubb jakoi ensimmäistä kertaa kansainvälistymispalkinnot

Yrityspalkinnot saivat Unikie, Konecranes ja ABB. Yhteisöpalkinto annettiin Forest Joensuulle.

Uusittu turbiini vie Metsä Board Kyron tehdasta lähemmäs fossiilittomuutta

Uuden turbiinin paremman hyötysuhteen ansiosta tehtaan biovoimalan tuottaman sähkön osuus tehtaan kokonaistarpeesta kasvaa 50 prosenttiin aiemman kolmasosan sijaan.

Alykkäämpää ja turvallisempaa lasintuotantoa

Jo minuutin sähkökatkos voi aiheuttaa lasintuotannolle jopa kuuden kuukauden suunnittelemattoman seisokin. Schneider Electricin ja Saint-Gobainin yhteisellä hankkeella varmistetaan lasintuotannolle kriittisen hehkutusprosessin luotettavuus ohjelmistopohjaisen automaation avulla.

Fazer sähköistää Lappeenrannan makeistehtaan höyryn tuotannon – yli 10 prosentin vähennys koko konsernin päästöihin

Höyryn tuotannon sähköistyksen myötä tehtaan hiilidioksidipäästöt vähenevät vuositasolla noin 90 prosenttia ja koko Fazer-konsernin päästöt yli 10 prosenttia.

Vesilaitosyhdistyksen Kalkkikivialkalointiopas on päivitetty ajantasalle

Päivitettyyn oppaaseen on kerätty käyttökokemuksia vedenkäsittelylaitoksilta ja uutta tietoa muun muassa kalkkikivialkaloinnin hiilijalanjälkeen, huoltovarmuuteen ja turvallisuuteen liittyen.

2.10.2024 | Tutkimus ja koulutus

SSAB:n Raahen tehtaan uusi päälaboratorio on Pohjoismaiden suurimpia

Laborotorion rakentaminen on osa yhtiön valmistautumista fossiilivapaaseen teräksentuotantoon. Vuosittain laboratoriossa analysoidaan noin 240 000 näytettä, joista tehdään noin 4,4 miljoonaa määritystä.

27.9.2024 | Kumppaniartikkeli

Innovaatiot vaativat yhteistyötä

Suomalainen osaaminen on tärkeässä roolissa globaalin pumppujätti Sulzerin toiminnassa. Sen varaan rakentuvat sekä oma että kumppanien prosessien tutkimus- ja kehitystoiminta ja tehokkuuden jatkuva parantaminen.