https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 4.6.2014

Konecranes-työstökonehuolto 3nine öljysumuerottimien toimittajaksi

Suomen Konecranes-työstökonehuolto tarjoaa jatkossa työstökoneasiakkailleen 3nine öljysumuerottimia. Konecranes on tehnyt sopimuksen ruotsalaisen öljysumuerottimia valmistavan 3nine AB:n kanssa. Käytetyn tekniikan avulla saavutetaan 99,97 % puhdistusteho alhaisilla elinkaarikustannuksilla. Samalla koneistajille luodaan aiempaa terveellisempi ja turvallisempi työympäristö. Konecranes toimii 3nine-tuotteiden toimittajana Suomessa ja vastaa myös tuotteiden asennuksesta, varaosista ja huoltotuesta.

Monet Konecranes-työstökonehuollon asiakkaista ovat jo 3nine- öljysumuerottimien käyttäjiä. Näiden käyttökustannuksiltaan edullisten tuotteiden avulla Konecranes haluaa osaltaan auttaa Suomen konepajateollisuutta kohti puhtaampaa tulevaisuutta. Kattavan Konecranes-huolto-organisaation kautta 3nine tuotteita saa myös valmiiksi asennettuina.

Konecranes2

– Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisia palveluja, jotka edistävät tuottavuutta ja turvallisuutta. Nämä öljysumuerottimet ovat osa palvelutarjontaamme, ja ne tukevat edellä mainittua strategiaamme, kertoo Jukka Penttinen, Konecranes Finland Oy:n MTS tuotelinjajohtaja.

– Yhteistyö Konecranes-konsernin kaltaisen maailmanluokan palvelutarjoajan kanssa on meille tärkeää. Yhteistyön avulla voimme tarjota asiakkaillemme parempaa palvelua ja tukea. Tavoitteenamme on tehostaa asiakkaidemme tuotantoprosesseja ja auttaa heitä puhtaamman ja turvallisemman työympäristön luomisessa., sanoo Oskar Olai, 3nine Ab:n toimitusjohtaja.

3nine on ruotsalainen korkean teknologian yritys, joka toimittaa ratkaisuja prosessi-ilman puhdistamiseksi. Käänteentekevä teknologia perustuu keskipakoisvoimalla tehtyyn erotteluprosessiin ja se tehostaa huomattavasti öljysumun puhdistusta. Päinvastoin kuin yleensä, laite ei vaadi jatkuvaa kunnossapitoa.

3nine Ab on perustettu Ruotsissa vuonna 2002. Se on toimittanut jo yli 8000 öljysumuerotinta tyytyväisille asiakkaille ympäri maailman. Vuonna 2013 yrityksen liikevaihto oli 6,2 MEUR. 3nine kuuluu Grilmaldi Industri -ryhmään.

Lisätiedot: www.konecranes.fi

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.