https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 16.6.2015

Uusi hiomalaikka varmistaa nopeamman metallipinnan viimeistelyn

Flexovit lanseeraa uuden valikoiman FlexFinish-laikkoja rautaisten, teräksisten ja ruostumattomasta teräksestä valmistettujen sekä ei-rautametallien kuten esimerkiksi alumiinisten, pronssisten ja messinkisten yksityiskohtien hionnan jälkeiseen pinnan viimeistelyyn.

FlexFinish_Kaytto

Uusia FlexFinish-laikkoja käytetään pinnan työstöön hionnan jälkeen esimerkiksi napalaikoissa, kuitu- tai lamellilaikoissa viimeistellyn pinnan aikaansaamiseksi. Sopii käytettäväksi muun muassa hiomanaarmujen poistoon, pintavikojen työstöön, helpompaan kulmahiontaan ja purseenpoistoon, puhdistukseen, korroosion ja oksidien poistoon sekä kiillotukseen. Valmistajan mukaan laikoilla aikaansaadaan tasainen ja hieno pinta sitä polttamatta ja niiden avulla pinnan työstö on nopeaa ja käyttöikä on pitkä.

FlexFinish-laikat on valmistettu nailonista, joka on kiinnitetty lasikuidulla lujitettuun tukilevyyn. Ne on tarkoitettu käytettäväksi 115 mm ja 125 mm kulmahiomakoneissa ja laikkoja on saatavilla eri karkeuksilla ja kahdella erilaisella hioma-aineella: piikarbidilla, jolla aikaansaadaan kirkas pinta ja alumiinioksidilla, jolla saavutetaan mattapinta. FlexFinish-laikkoja käytetään metallipinnan työstöön esimerkiksi mekaanisilla työpajoilla, valimoilla, autojen korikorjaamoilla ja maalaamoilla, laivanrakennusteollisuudessa, off-shore -laitoksissa, työpajateollisuudessa ja ruostumattomien yksityiskohtien tuotannossa esimerkiksi elintarviketeollisuudelle.

Flexovitilla on täydellinen laikkavalikoima metallin työstöön kulmahiomakoneilla: FlexClean MaXX karkeaan puhdistukseen ja purseenpoistoon, FlexFinish MaXX pinnan viimeistelyyn, hiomajälkien ja pintavikojen poistoon sekä FlexFinish pinnan työstöön, jotta saavutetaan erittäin hieno pinta.

– Tällä uudentyyppisellä pintahiomalaikalla hionnan jälkeinen pinnan työstö sujuu sekä nopeammin että helpommin ja haluttu pinnan hienous saavutetaan nopeasti, kertoo Timo Sutinen Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Lisää aiheesta täällä

Uusimmat artikkelit

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

18.4.2024 | Alan Uutiset

Finavia liittyi Suomen vetyklusteriin – valmistautuu vedyn käyttöön ja siihen tarvittavaan infrastruktuuriin lentoasemalla

Finavia osallistuu lisäksi EU-hankkeeseen, jossa yhtiö pilotoi Helsinki-Vantaalla vedyn käyttöä kunnossapidon kalustossa ensimmäisenä Euroopassa.

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.