https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 5.9.2016

Uutta tehoa huollettavien käyttölaitteiden nouto- ja toimituspalveluun

SEW-EURODRIVE Oy tuo markkinoille uuden nouto-ja toimituspalvelukonseptin - niin sanotun punaisen noutolaatikon huollettavien käyttölaitteiden logistiikan hallintaan. Konsepti soveltuu teollisuuden loppuasiakkaille ja laitevalmistajille.

SEW

Palvelun myötä asiakkaan tehtäväksi jää kerätä huoltoa tai korjausta tarvitsevat mekaaniset käyttölaitteet tiloissaan olevaan SEW-EURODRIVE noutolaatikkoon. Yritys puolestaan toimittaa ja hakee noutolaatikon ja palauttaa huolletut, korjatut ja uudet käyttölaitteet takaisin asiakkaalle.

- Noudetut käyttölaitteet tarkastetaan SEW-EURODRIVE Oy:n Hollolan huoltokeskuksessa. Valitsemme asiakkaan kannalta kustannustehokkaimman vaihtoehdon – esimerkiksi käyttölaitteen huollon, korjauksen, uudelleenvalmistuksen, uuden korvaavan käyttölaitteen toimituksen vanhan tilalle tai kierrätyksen. Noutolaatikkoon soveltuvat kaikki mekaaniset käyttölaitteet – myös muiden valmistajien, kertoo yhtiön myyntijohtaja Juha Korhola.

Kustannustehoa ja nopeampi asiakkaan hankintaprosessi

- Uudenlainen nouto- ja toimituspalvelu nopeuttaa asiakkaan hankintaprosessia, tuo kustannusäästöä ja tehostaa tuotantoa - yksi toimittaja koordinoi koko tilaus-toimitusketjua, jatkaa Korhola noutolaatikon eduista asiakkaalle.   

Uusi palvelu vahvistaa yhtiön huoltoliiketoimintaa.

- Olemme panostaneet erityisesti ennakoivan kunnossapidon kenttähuoltopalveluihin, visuaalisiin tarkastuksiin ja värähtelymittauksiin – ja noutolaatikko täydentää tuotteistetut huoltopalvelut konseptiamme. Tavoitteenamme on luoda positiivisia liiketoimintavaikutuksia asiakkaillemme. Odotammekin huoltoliiketoimintamme kasvavan 10 prosentin vuosivauhtia, toteaa SEW-EURODRIVE Oy:n toimitusjohtaja Hans Martens.

Yrityksestä:

Vuonna 1975 perustettu SEW-EURODRIVE Oy on käyttötekniikkaan erikoistunut yritys. Yhtiön tuotevalikoima koostuu vaihdemoottoreista, teollisuusvaihteista, taajuusmuuttajista, servokäytöistä ja hajautetusta käyttöautomaatiosta. Yrityksen pääkonttori, kokoonpanotehdas ja huoltokeskus toimivat Hollolassa. Aluekonttorit sijaitsevat Kotkassa, Tampereella, Vaasassa, Kuopiossa ja Oulussa.

Uusimmat artikkelit

Puolustusvoimat ostaa Instalta F-35-hävittäjien huolto- ja ylläpitopalveluita

Insta ja Puolustusvoimien Logistiikkalaitos ovat sopineet Suomen F-35-hävittäjähankkeeseen liittyvästä kolmivuotisesta hankintakokonaisuudesta. Hankinnalla halutaan varmistetaan, että Suomessa on tarvittava osaaminen ja F-35-järjestelmän huoltokyky sekä huoltovarmuus vuosikymmeniksi eteenpäin.

2.5.2024 | Alan Uutiset

Heikki Malinen Nesteen uudeksi toimitusjohtajaksi

Malinen siirtyy Nesteen palvelukseen Outokumpu Oyj:stä, jossa hän on toiminut toimitusjohtajana vuodesta 2020. Malinen on tällä hetkellä Nesteen hallituksen jäsen ja hän jättää tämän tehtävän ennen kuin aloittaa Nesteen toimitusjohtajana.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.