https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 21.9.2023

Viron rautatieyhtiön junien telit huolletaan jatkossakin Pieksämäellä

Elronin Flirt-junien telihuolto jatkuu Suomessa raidekaluston kunnossapitoyhtiön VR FleetCaren voitettua kansainvälisen tarjouskilpailun. 

Photo_ AtteMalaska_VR_wheelsets

Pyöräkertojen huoltoa. Kuva: Atte Mäläskä

Kolmivuotinen sopimus, kahden vuoden optiolla, kattaa Elronin Flirt-junien telien sekä vetopyöräkertojen määräaikaiskunnostuksen.

VR FleetCaren on kunnostanut Elronin Flirtien telejä jo viiden vuoden ajan. Kaksi vuotta sitten avatussa komponenttipajassa keskitytään nimenomaan raskaiden telien ja vetopyöräkertojen huoltoihin, ja siellä käy kunnossapidettävänä myös muun junakaluston telejä.

Teli on raidekaluston merkittävin komponentti kustannusten ja liikenteen turvallisuuden kannalta. Junakaluston elinkaarikustannuksista telin osuus on noin viidennes.

– Jatkamme mielellämme yhteistyötä VR Fleetcaren kanssa Elronin junien komponenttipalvelussa. Aiempien sopimusten toteutus on osoittanut, että VR FleetCare on luotettava kumppani, sanoo Elronin tekninen johtaja Mark Pakin.

– Olemme todella tyytyväisiä sopimuksen jatkumisesta ja sen työllistävästä vaikutuksesta. Elronin telien ja vetopyöräkertojen kunnossapitosopimus on meille strategisesti todella tärkeä. Kaksi vuotta sitten avasimme uuden komponenttipajan, joka on erikoistunut telien ja muiden komponenttien kunnossapitoon. Elronin päätös jatkaa meidän kanssamme kertoo Elronin vahvasta luottamuksesta osaamiseemme ja kustannustehokkuuteen komponenttipalveluissamme, VR FleetCaren myyntijohtaja Wilhelm Schevelew kertoo.

– Meillä on VR FleetCaressa laaja osaaminen erilaisista raidekalustojen telityypeistä ja muista komponenteista. Kunnossapidämme saman katon alla niin tavaravaunujen, sähkö- ja dieselveturien, sähköjunien kuin matkustajavaunujenkin telit. Työntekijämme ovat erittäin osaavia ja meillä on otettu konkreettisia askeleita tuotantolinjojemme tehokkuudessa ja tuottavuudessa, joiden avulla pystymme tarjoamaan kansainvälisesti kilpailukyistä komponenttien kunnossapitopalvelua asiakkaillemme, VR FleetCaren komponenttipalveluiden johtaja Juha Lintula sanoo.

Suomessa liikennöivässä raidekalustossa on paljon Stadlerin valmistamia Flirt-junia ja Siemensin Vectron -vetureita, joita käytetään laajasti myös muissa Euroopan maissa. Luonnollisesti niiden telit ja komponentit kiinnostavat komponenttipalveluiden johtajaa erityisesti.

– Meillä on osaamista useiden eri valmistajien kaluston komponenttien huollosta. Tällä hetkellä erityisesti Flirt-junien sekä vetureissa Vectronien komponenttien huollon osaamisemme sekä Euroopan laajuisen markkinapotentiaalin yhteensovittaminen näyttää hyvältä. Myös muiden kalustotyyppien haltuunotto tällä kokemuksella ja osaamisellamme on meille kiinnostavaa, Lintula jatkaa.

Uusimmat artikkelit

18.6.2024 | Alan Uutiset

Wärtsilä lanseeraa ensimmäisenä maailmassa 100 % vedyllä toimivan suuren mittakaavan moottorivoimalan konseptin

Konsepti perustuu Wärtsilä 31 -moottorialustaan. Vetyvalmiin moottorin odotetaan olevan tilattavissa vuonna 2025 ja toimitettavissa vuodesta 2026 alkaen.

Outokumpu laajentaa robotiikan käyttöä turvallisuustyössä

Ensimmäinen ANYmal-robotti "Jokkeri" aloitti työnsä Torniossa. Yhtiö arvioi, että tarkastustehtävien siirtäminen robotille voi auttaa vähentämään työntekijöiden altistumisaikaa vaarallisille aineille yli 80 prosenttia ja vaarallisia huoltokorjauksia 20 prosenttia.

Nesteen Porvoon jalostamon suurseisokki saatiin onnistuneesti päätökseen

Suurseisokin ajan Porvoon jalostamo oli yksi Suomen suurimmista. Vuoden 2024 suurseisokin kokonaisinvestointi oli noin 390 miljoonaa euroa.

Valio investoi Lapinlahden tehtaaseen yli 60 miljoonaa euroa

Investointi käsittää juustonvalmistustilojen laajennuksen ja laitteiden uusimisen. Investoinnin tarkoituksena on korvata nykyinen, teknisen käyttöikänsä päässä oleva valmistuslaitteisto.

Schneider Electric testaa Helenin sähköverkossa haitallisen SF6-kaasun korvaamista uudella teknologialla

Merkittävä osa sähköverkkoon asennetuista keskijännitekojeistoista sisältää SF6-kaasua. Schneider Electric on pyrkinyt ratkaisemaan ongelmaa RM AirSeT -kojeiston avulla.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.