https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

LST Etävalvonta auttaa vähentämään tuotannon hallitsemattomia käyttökatkoja

LST Teollisuuspalvelu esittelee Uusi Teollisuus -messuilla langattoman kunnonvalvontapalvelun LST Etävalvonta -palvelun, joka on tärkeä osa teollisuuden riskienhallintaa.

sahkomoottori

LST Etävalvonta on keskitettyä moottorien kunnonvalvontapalvelua. Monitoroinnin hoitaa laitteen merkistä, mallista ja valmistajasta riippumaton langaton järjestelmä, jonka voi kytkeä mihin tahansa moottoriin, vaihteistoon, pumppuun tai puhaltimeen.

LST Etävalvonta skaalautuu erikokoisten toimijoiden tarpeisiin teollisuudesta elintarviketuotantoon.

– Laitteita, joiden valvonnassa palvelustamme on erityisesti hyötyä, löytyy esimerkiksi teollisuuden linjalaitteista, ilmastointimoottoreista ja isoilta eläintiloilta. Niissä moottorien toimintahäiriöt voivat aiheuttaa merkittävää haittaa ja kalliita käyttökatkoja, sanoo Susanna Iso-Lauri LST Teollisuusmyynnistä.

Valtaosa käyttökatkoista voidaan estää

LST Etävalvonnan anturit mittaavat muun muassa moottorin tärinää ja lämpötilaa. Muutokset niissä voivat paljastaa kehittymässä olevan vikatilanteen.

– Jopa 89 prosenttia moottorien käyttökatkoista voidaan löytää ja havaita moottorien kuntoa valvovilla tekniikoilla.* Käyttökatkoista voi tulla kymmenien tuhansien eurojen lisäkustannuksia, mutta LST Etävalvonta valvoo moottoreita ja varmistaa osaltaan häiriöttömän tuotannon, Iso-Lauri sanoo.

Etänä suoritettava valvonta lisää myös työntekijöiden turvallisuutta: pyörivien koneiden läheisyydessä tehtävä mittaaminen voi olla turvallisuusriski.

Skaalautuvaa palvelua

LST Etävalvonta -palvelussa LST ottaa asiakkaaseen yhteyttä järjestelmän hälyttäessä tai etukäteen sovituin väliajoin, ja ehdottaa sopivia toimenpiteitä.

– Säännöllinen, suunnitellusti tehty huolto säästää kustannuksia, pidentää moottorin käyttöikää ja parantaa sen tehokkuutta, Iso-Lauri muistuttaa.

LST Etävalvontaan ja muihin LST:n tuotteisiin ja palveluihin voi tutustua Uusi Teollisuus -messuilla 20.−21.3.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa osastolla E 713.

* Hashemian and Bean: State-Of-The-Art Predictive Maintenance Techniques, October 2011

 

www.lst.fi

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.