https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Boomin dataintegraatiopalvelu IFS:n asiakkaiden käyttöön

IFS:n kenttähuollon ratkaisut, toiminnanohjausjärjestelmät ja kunnossapidon järjestelmät hyödyntävät jatkossa Boomin tarjoamia integraatiomahdollisuuksia yhdistämällä laajat ja nopeasti muuttuvat tietojoukot sovelluksiinsa.

Liiketoimintajärjestelmiä maailmanlaajuisesti kehittävä ja toimittava IFS julkisti kumppanuutensa Dell Technologiesin™ kehittämän Boomin™ kanssa.

- Yhteistyön hedelmänä huipputason toiminnanohjausjärjestelmät (ERP), kunnossapidon järjestelmät (EAM) sekä kenttähuollon ratkaisut (FSM) kytkeytyvät eräänlaiseen ”digitaaliseen vaihdeyksikköön”, joka yhdistää teollisuusprosessien asiantuntemuksen ja pilvipalveluiden ketteryyden., kertoo IFS lehdistötiedotteessa.

Viimeisen kolmen vuosikymmenen aikana 4 000 henkilöä työllistävä IFS on kehittänyt liiketoimintajärjestelmiä valmistavan teollisuuden, ilmailu- ja puolustusteollisuuden, rakennusteollisuuden, energia-alan sekä palvelualan yritysasiakkailleen. Kyseisillä ydinliiketoiminta-alueilla on ryhdytty enenevissä määrin digitalisoimaan prosesseja, jolloin syntyy myös tarve yhdistää erilaisia, useimmiten pilvessä sijaitsevia, informaatiosiiloja toisiinsa.

- Täysin integroiduissa järjestelmissä kaikki liiketoiminnan kannalta kriittiset sovellukset yhdistetään yhden integraatioalustan taakse, jolloin organisaatiot voivat vauhdittaa toimitusketjujaan, parantaa palveluaan sekä kilpailla maailmanlaajuisesti kovemmin kuin koskaan aiemmin, IFS:n johtoryhmän jäsen Sakari Jorma kertoo.

IFS:n ja Boomin yhteistyön myötä IFS:n asiakkailla on pääsy niin sanottuun digitaaliseen ”switchboardiin” eli keskitettyyn integraatioalustaan, joka integroi IFS-sovellusten toiminnot kymmenien muiden sovellusten kanssa, joita vaaditaan esimerkiksi henkilöstöhallinnon ja taloushallinnon toiminnoissa.

Boomin yli 200 valmiiksi rakennetun konnektorin avulla IFS:n asiakkaat voivat integroida järjestelmiään ja palveluitaan entistä helpommin ja nopeammin, vähentäen kehitykseen tavanomaisesti kuluvaa aikaa viikoilla tai jopa kuukausilla.

- Kyseessä on merkittävä toimintatavan muutos monille pitkäikäisille toimialoille.

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.