https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Ketteryyttä kapeisiin käytäviin

Koska leveät ja epätavalliset kuormat eivät saa vaarantaa työntömastotrukin ohjattavuutta, Mitsubishi Forklift Trucks on laajentanut valikoimaansa monitietrukki SENSiA EX -mallilla.

SENSiA EX - 1

Kaksi uutta mallia tarjoavat kuusi monisuuntaista ajotilaa, jotka voidaan valita näppäimistöllä – silmänräpäyksessä. Tämän ansiosta SENSiA EX liikkuu vaivatta kapeillakin käytävillä nostaen jopa 2 500 kg:n kuormia 10 metrin korkeuteen.

Tämä on mahdollista nelipyöräohjauksen ja 360° kääntyvien kuormapyörien ansiosta. Koska ne kääntyvät alustaprofiilin sisäpuolella, joten kuormat – ja itse pyörät – ovat suojassa vaurioilta.

Maksimoi tuottavuuden

SENSiA EX:n kaksi käyttötilaa mukauttaa trukin ominaisuudet kuljettajan ja käyttökohteen mukaan. PRO-tilassa kokeneet kuljettajat pystyvät maksimoimaan tuottavuuden, kun taas EcoLogic-tila tarjoaa uusille ja tilapäisille kuljettajille luonnollista käsiteltävyyttä ja taloudellista suorituskykyä.

Monitietrukeissa on vakiona ainutlaatuinen Mitsubishi Sensitive Drive System (SDS). Se räätälöi trukin suorituskyvyn automaattisesti eri kuljettajien ja kuormien tarpeiden mukaan – varmistaen sekä vakauden että ketteryyden.

Maksimituottavuuden varmistamiseksi kaikissa korkeuksissa SENSiA EX:n luja alusta on varustettu passiivisella huojunnan hallinnalla. Se vaimentaa nostetun kuorman liikettä, kun kuormia käsitellään korkealla ilmassa.

Tehokkaat vaihtovirtamoottorit ja hydraulijärjestelmät mahdollistavat poikkeuksellisen pitkät työvuorot latausten ja akunvaihtojen välillä.

Palkittua ergonomiaa

Pitkät työvuorot vaativat veronsa käyttäjiltä. Siksi väsymyksen vähentämiseksi on tehty paljon. SENSiA EX:n tilava ohjaamo perustuu palkittuun muotoiluun ja siihen on saatavana erilaisia mukavia istuimia.

Toistuvat kyynärpään rasitusvammat ovat yleisiä työntömastotrukkien käyttäjillä. Käsituella varustettu täysin säädettävä käsinoja kuuluu SENSiA EX:n vakiovarustukseen. Tämä ainutlaatuinen käsinoja tukee sekä kyynärpäätä että rannetta ja minimoi liiketarpeen vähentäen riskiä.

Hydrauliset sormenpääohjaimet pitävät turhat liikkeet minimissä. Kurotus-, nosto-, kallistus- ja levityskomennot ovat käyttäjän sormenpäiden ulottuvilla, minkä ansiosta trukkia on erinomaisen helppoa hallita ja käyttäjät voivat keskittyä käsillä olevaan työhön.

Lue lisää

www.mitforklift.com .

Uusimmat artikkelit

7.5.2024 | Alan Uutiset

Fortum testaa vedyntuotantoa Loviisassa

Fortum rakentaa vedyntuotannon koelaitoksen Fortumin Loviisan ydinvoimalaitoksen lähellä sijaitsevalle Källan alueelle. Rakentaminen alkaa ensi kesänä ja laitos on tarkoitus ottaa käyttöön loppuvuodesta 2025.

Puolustusvoimat ostaa Instalta F-35-hävittäjien huolto- ja ylläpitopalveluita

Insta ja Puolustusvoimien Logistiikkalaitos ovat sopineet Suomen F-35-hävittäjähankkeeseen liittyvästä kolmivuotisesta hankintakokonaisuudesta. Hankinnalla halutaan varmistetaan, että Suomessa on tarvittava osaaminen ja F-35-järjestelmän huoltokyky sekä huoltovarmuus vuosikymmeniksi eteenpäin.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.