https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Lisää kilpailukykyä teräsalan toimijoille

Uusi suomalaisomisteinen teräspalveluyhtiö Feon Oy aloitti toimintansa toukokuun alussa. Yhtiö tarjoaa asiantuntijapalvelua kotimaisille teräksen ostajille, kuten kone- ja laitevalmistajille sekä teräs- ja metallirakentajille. Valmiiden kanavien avulla yhtiö pystyy toimittamaan asiakkaiden tarvitsemat teräsmateriaalit sekä varastoimaan ja esikäsittelemään ne tarpeen mukaan.

feon

Lähde: Feon

Teräspalvelukeskus sijaitsee logistisesti keskeisellä paikalla Hattulassa, josta teräsmateriaalit toimitetaan asiakkaille eri puolelle Suomea. Uuden teräspalveluyhtiön palvelukyky perustuu teräsalan pitkäaikaiseen asiantuntijuuteen sekä laaja-alaiseen yhteistyöhön Euroopan suurimpien teräksen valmistajien ja laajan kotimaisen alihankintaverkoston kanssa. Esimerkiksi metallirakentamisen asiakassegmentissä kumppaneita ovat saksalainen alumiinijärjestelmien toimittaja Schüco sekä teräsprofiilijärjestelmissä sveitsiläinen Jansen.

Yhtiö aloittaa toimintansa markkinoilla, jossa teräksen raaka-aineiden hinnat ovat olleet pitkään laskussa, ja koko toimiala on ollut alamaissa maailmanlaajuisesti. Yhtiön mukaan toimialalla on kuitenkin havaittu positiivisia merkkejä muutoksesta, ja uudessa teräspalveluyhtiössä uskotaankin raaka-aineiden hintojen nousuun ja markkinoiden piristymiseen.

– Lähdemme ottamaan kasvuaskelia yhdessä asiakkaittemme kanssa. Panostamme muuttuvien asiakastarpeiden joustavaan huomioimiseen ja asiakkaittemme konsultointiin terästuotteiden valinnoissa, mitoituksissa ja hinnoittelussa. Palveluvalikoimaa ja jalostavaa toimintaa lisäämällä olemme entistä tiiviimmin osa asiakkaamme tuotantoketjua, kertoo Feon Oy:n toimitusjohtaja Petri Kalliokoski.

Toukokuun alussa perustetun Feonin omistaa suomalainen perheyhtiö Onvest Oy. Yhtiöllä on pääkonttori Helsingin Vallilassa, myyntipisteet neljällä paikkakunnalla sekä teräspalvelu- ja logistiikkakeskus Hattulassa. Feon Oy työllistää Suomessa 110 henkilöä.

– Feon Oy:n tavoitteena on olla Suomen merkittävin teräspalvelubrändi, joka tuottaa asiakkailleen aitoa lisäarvoa, kuten parempaa palvelu- ja kilpailukykyä. Omistajan rooli on tukea tätä kehitystä, toteaa Onvest Oy:n toimitusjohtaja Timo Alamiekkaoja.

www.feon.fi

Uusimmat artikkelit

Puolustusvoimat ostaa Instalta F-35-hävittäjien huolto- ja ylläpitopalveluita

Insta ja Puolustusvoimien Logistiikkalaitos ovat sopineet Suomen F-35-hävittäjähankkeeseen liittyvästä kolmivuotisesta hankintakokonaisuudesta. Hankinnalla halutaan varmistetaan, että Suomessa on tarvittava osaaminen ja F-35-järjestelmän huoltokyky sekä huoltovarmuus vuosikymmeniksi eteenpäin.

2.5.2024 | Alan Uutiset

Heikki Malinen Nesteen uudeksi toimitusjohtajaksi

Malinen siirtyy Nesteen palvelukseen Outokumpu Oyj:stä, jossa hän on toiminut toimitusjohtajana vuodesta 2020. Malinen on tällä hetkellä Nesteen hallituksen jäsen ja hän jättää tämän tehtävän ennen kuin aloittaa Nesteen toimitusjohtajana.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.