SEW-EURODRIVE laajentaa sisälogistiikan järjestelmätoimituksiin

Käyttötekniikkaan erikoistunut SEW-EURODRIVE Oy tarjoaa sisälogistiikan ja kokoonpanon järjestelmätoimituksia. Yritys toimittaa siirtovaunu- ja AGV-ratkaisuja sekä pysty- ja vaakaliikkeen ohjausta useisiin eri käyttötarkoituksiin. Kokonaistoimituksiin sisältyvät suunnittelu, mekaniikka, sähköautomaatio, asennus, käyttöönotto ja huolto.

SEW_EURODRIVE_sisälogistiikka.2jpg

- Tarjoamme modulaarisia, esteettömiä ja työturvallisia ratkaisuja raskaiden kuormien siirtämiseen. AGV- ja siirtovaunujärjestelmämme ovat automatisoituja, tehokkaita ja joustavia. Mobiileissa ratkaisuissamme hyödynnämme SEW-EURODRIVEn kosketuksetonta MOVITRANS®-tehonsyöttöjärjestelmää. Se on kulumaton ja huoltovapaa. Näitä ainutlaatuisia ominaisuuksia yhdessä 24/7 käytettävyyden kanssa asiakkaamme erityisesti arvostavat, kertoo SEW-EURODRIVE Oy:n myyntijohtaja Juha Korhola.

SEW-EURODRIVE on kansainvälinen, tunnettu sisälogistiikan asiantuntija. Tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluu monipuolisia ratkaisuja tuotannon logistiikkaan ja kokoonpanoon. Yrityksen AGV- ja siirtovaunuratkaisut ovat myös osa Suomen tuote- ja palveluvalikoimaa.

SEW-EURODRIVEn tuotteistetuissa AGV-ratkaisuissa on kaikki valmiina - mekaniikka, käyttöteknologia ja ohjauskonsepti. Lisäksi yritys toimittaa asiakaskohtaisesti suunniteltuja siirtoratkaisuja useille teollisuuden aloille - yksittäisistä vaunuista kymmenien vaunujen järjestelmiin. Siirrettävät kuormat voivat olla sadoista kiloista jopa useaan sataan tonniin.

- Tavoitteemme on tuottaa asiakkaillemme lisäarvoa ja parantaa heidän kilpailukykyään. Olemme havainneet, että kilpailun kiristyessä tuotannon tehostamiseen tarvitaan yhä edistyksellisempiä, joustavampia ja tehokkaampia automaatioratkaisuja. Hyödyntämällä automaation, järjestelmien ja käyttölaitteiden yhteensopivuutta voidaan saavuttaa merkittäviä hyötyjä tuotannon logistiikassa. Laajentamalla toimintaamme sisälogistiikan ratkaisuihin vahvistamme visiotamme Vaihdemoottoritoimittajasta innovaatiokumppaniksi, kertoo SEW-EURODRIVE Oy:n toimitusjohtaja Hans Martens.

www.sew-eurodrive.fi

Uusimmat artikkelit

24.4.2018 | Alan Uutiset

Ilari Kallio Konecranesin digitalisaatiojohtajaksi

Ilari Kallio (MSc, eMBA) on nimitetty Konecranesin digitaalisesta kehityksestä vastaavaksi johtajaksi (Chief Digital Officer). Hän aloittaa uudessa tehtävässään 18. kesäkuuta 2018 ja raportoi teknologiajohtaja Juha Pankakoskelle.

Varustamot vahvistamaan One Sea -ekosysteemiä, suomalaisen merenkulun digitalisaatiota

Suomen Varustamot Ry on aloittanut yhteistyön autonomista merenkulkua kehittävän kansainvälisen One Sea -ekosysteemin kanssa. Tarkoitus on luoda yhä paremmat edellytykset merkittävästi entistä energiatehokkaammalle ja turvallisemmalle merenkululle.

Kiertotalous kiinnostaa yrityksiä – tietokoneita jatkokäsittelevä keskus avattiin Vantaalle

Yhä useammat yritykset ovat havahtuneet IT-laitteiden jatkokäsittelyn parantavan koneiden kierrätysmahdollisuuksia ja huolehtivan niiden tietojen turvallisesta hävittämisestä. Vauhdittaakseen käytettyjen koneiden uudelleenkäyttöä 3 Step IT on avannut uuden käsittelykeskuksen Vantaalle.

Rakennusautomaatio pitää energiankulutuksen kustannukset kurissa

Rakennusautomaatiourakointi on ollut viime vuosina yksi nopeimmin kasvavista talotekniikan osa-alueista. Yksi tämän kasvun tärkeimmistä tekijöistä on rakennusten kiristyneet energiatehokkuusvaatimukset, joiden seurauksena LVI-tekniikkaa jatkuvasti monipuolistetaan. Tällaisten järjestelmien hallinnointiin rakennusautomaatiojärjestelmä on oiva työkalu.

20.4.2018 | Tutkimus ja koulutus

Suomi vasta alkutaipaleella tekoälyn huippumaaksi – mahdollisuudet valtavat

Suomalaisilla organisaatioilla on erinomaisia mahdollisuuksia ryhtyä hyödyntämään tekoälyä. Avainasemassa on kyky hallita ja hyödyntää dataa ja huolehtia henkilöstön osaamisesta, tuoreesta raportista selviää.

Wärtsilä optimoi Viking Gracen LNG-järjestelmän ylläpidon

Teknologiakonserni Wärtsilä on solminut ylläpitosopimuksen Viking Line-varustamon kanssa. Sopimuksen kohteena on matkustaja-alus Viking Gracen Wärtsilä LNGPac, joka on polttoaineena käytettävän nesteytetyn maakaasun käsittelyjärjestelmä. Kyseessä on ensimmäinen LNG-käyttöisissä aluksissa hyödynnettävää Wärtsilä LNGPac-järjestelmää koskeva ylläpitosopimus.