https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

SEW-EURODRIVE laajentaa sisälogistiikan järjestelmätoimituksiin

Käyttötekniikkaan erikoistunut SEW-EURODRIVE Oy tarjoaa sisälogistiikan ja kokoonpanon järjestelmätoimituksia. Yritys toimittaa siirtovaunu- ja AGV-ratkaisuja sekä pysty- ja vaakaliikkeen ohjausta useisiin eri käyttötarkoituksiin. Kokonaistoimituksiin sisältyvät suunnittelu, mekaniikka, sähköautomaatio, asennus, käyttöönotto ja huolto.

SEW_EURODRIVE_sisälogistiikka.2jpg

- Tarjoamme modulaarisia, esteettömiä ja työturvallisia ratkaisuja raskaiden kuormien siirtämiseen. AGV- ja siirtovaunujärjestelmämme ovat automatisoituja, tehokkaita ja joustavia. Mobiileissa ratkaisuissamme hyödynnämme SEW-EURODRIVEn kosketuksetonta MOVITRANS®-tehonsyöttöjärjestelmää. Se on kulumaton ja huoltovapaa. Näitä ainutlaatuisia ominaisuuksia yhdessä 24/7 käytettävyyden kanssa asiakkaamme erityisesti arvostavat, kertoo SEW-EURODRIVE Oy:n myyntijohtaja Juha Korhola.

SEW-EURODRIVE on kansainvälinen, tunnettu sisälogistiikan asiantuntija. Tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluu monipuolisia ratkaisuja tuotannon logistiikkaan ja kokoonpanoon. Yrityksen AGV- ja siirtovaunuratkaisut ovat myös osa Suomen tuote- ja palveluvalikoimaa.

SEW-EURODRIVEn tuotteistetuissa AGV-ratkaisuissa on kaikki valmiina - mekaniikka, käyttöteknologia ja ohjauskonsepti. Lisäksi yritys toimittaa asiakaskohtaisesti suunniteltuja siirtoratkaisuja useille teollisuuden aloille - yksittäisistä vaunuista kymmenien vaunujen järjestelmiin. Siirrettävät kuormat voivat olla sadoista kiloista jopa useaan sataan tonniin.

- Tavoitteemme on tuottaa asiakkaillemme lisäarvoa ja parantaa heidän kilpailukykyään. Olemme havainneet, että kilpailun kiristyessä tuotannon tehostamiseen tarvitaan yhä edistyksellisempiä, joustavampia ja tehokkaampia automaatioratkaisuja. Hyödyntämällä automaation, järjestelmien ja käyttölaitteiden yhteensopivuutta voidaan saavuttaa merkittäviä hyötyjä tuotannon logistiikassa. Laajentamalla toimintaamme sisälogistiikan ratkaisuihin vahvistamme visiotamme Vaihdemoottoritoimittajasta innovaatiokumppaniksi, kertoo SEW-EURODRIVE Oy:n toimitusjohtaja Hans Martens.

www.sew-eurodrive.fi

Uusimmat artikkelit

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

18.4.2024 | Alan Uutiset

Finavia liittyi Suomen vetyklusteriin – valmistautuu vedyn käyttöön ja siihen tarvittavaan infrastruktuuriin lentoasemalla

Finavia osallistuu lisäksi EU-hankkeeseen, jossa yhtiö pilotoi Helsinki-Vantaalla vedyn käyttöä kunnossapidon kalustossa ensimmäisenä Euroopassa.

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.