https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Uuden sukupolven synteettiset Mobil SHC Rarus -sarjan kompressoriöljyt ExxonMobililta

ExxonMobil tuo markkinoille uudet synteettiset Mobil SHC™ Rarus -sarjan öljyt, jotka on suunniteltu parantamaan ruuvi- ja lamellikompressorien tuottoa ja kestävyyttä.

exxon

Laajamittaisissa laboratorio- ja kenttäkokeissa Mobil SHC Rarus -sarjan öljyt osoittivat erinomaisen kykynsä suojata osia kulumiselta, ruosteelta ja korroosiolta myös pitkillä vaihtoväleillä, joiden kesto oli jopa kahdesta kolmeen kertaan pidempi kuin kilpailevilla synteettisillä öljyillä.

Lisäksi testitulokset osoittivat, miten Mobil SHC Rarus -sarjan öljyt auttavat pitämään paineilmakompressorit puhtaina pitkienkin käyttöjaksojen aikana vähentämällä lietteen, hartsin ja muiden jäämien muodostumista. Näitä jäämiä voi muodostua, kun paineilmakompressoreita käytetään äärimmäisissä kuormitusolosuhteissa ja äärilämpötiloissa.

– ExxonMobilin hyväksi todettu lähestymistapa voiteluaineiden kehitystyössä näkyy myös synteettisissä Mobil SHC Rarus -sarjan öljyissä, sillä ne auttavat yrityksiä maksimoimaan laitteidensa tuottavuutta ja saavuttamaan arvokkaita hyötyjä, kuten entistä pienemmän öljynkulutuksen ja jopa 67 prosenttia pienemmän jäteöljymäärän pidentämällä öljynvaihtovälinsä kolminkertaisiksi muihin synteettisiin ilmakompressoriöljyihin verrattuna, kertoo Rainer Lange, Mobil SHC Brand Advisor, EAME, ExxonMobil Fuels & Lubricants.

Mobil SHC Rarus -sarjan öljyt ovat saatavilla kolmessa viskositeettiluokassa: 32, 46 ja 68.

Lisätietoja synteettisistä Mobil SHC öljyistä ja muista Mobil-tuotteista ja -palveluista on osoitteessa  mobilindustrial.com sekä www.mobil.fi/Finland-Finnish-LCW/industrialspecialty.aspx .

Uusimmat artikkelit

5.6.2025 | Alan Uutiset

Itämeren alueen kantaverkkoyhtiöt: yhdistetään maat tehokkaalla meriverkolla

BOGI hankkeen raportin mukaan Itämeren energiantuotantopotentiaali on noin 93 gigawattia. Turvallisuus ja suojaus ovat keskeisessä asemassa infraa rakennettaessa.

Tekoäly torjuu törmäykset – sensorijärjestelmä saa junan pysähtymään ajoissa norsunkin edessä

VTT:n kehittämää sensorijärjestelmää on testattu Intiassa. Se estää liikenneonnettomuuksia ja parantaa kaivosteollisuuden tuottavuutta.

Valmet lanseerasi DNAe-ratkaisun meriteollisuudelle

Täysin selainpohjainen merenkulun ohjausjärjestelmä integroituu saumattomasti laivojen laitteisiin.

Aalto-yliopistosta valmistuu avoimen automaation osaajia

"Oppiminen on sujunut parhaiten silloin, kun opiskelijoilla ei ole ennakko-oletuksia oikeasta tai väärästä tavasta tehdä automaatiota," tekniikan professori Valeriy Vyatkin toteaa. 

Rail Baltica -ratatyömaalla hyödynnetään suomalaista 3D-koneohjausjärjestelmää

Täysin digitalisoidussa mallipohjaisessa rakentamisessa työtä voivat tehdä yhdessä reaaliaikaisesti infrasuunnittelija, työkoneenkuljettaja, työmaapäällikkö ja projektinjohto.

Kemikaalit aiheuttavat paljon vakavia työtapaturmia – laiminlyönnit voivat johtaa rikosseuraamuksiin

”Työpaikoilla käytetään paljon vaarallisia kemikaaleja huolimattomasti. Valitettavasti monet työnantajat eivät tunnista kemiallisten tekijöiden aiheuttamaa vaaraa omalla työpaikallaan”, työsuojelutarkastaja Mikko Järvenreuna toteaa.

10.3.2025 | Kumppaniartikkeli

Sulzerin innovatiiviset ratkaisut vedenkäsittelyyn ja pumppaamiseen

Sulzer on yksi Suomen johtavista vedenkäsittelyn ja pumppausteknologian toimijoista. Yhtiön panostukset kotimaisuuteen, kestävään kehitykseen, kokonaisratkaisuihin ja asiakaspalveluun tekevät siitä luotettavan kumppanin sekä kunnallisille että teollisille toimijoille.