https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Valmet toimittaa kattilauusinnan E.ONin voimalaitokselle Skotlantiin

Valmet toimittaa kattilauusinnan E.ONin Steven's Croftin biomassavoimalaitokselle Lockerbie’hin, Skotlantiin Isossa-Britanniassa.

8891094b99d8f5c3_800x800ar

E.ONin Steven's Croftin voimalaitos Lockerbiessa. Kuva: Valmet

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2024 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin. Tilauksen arvoa ei julkisteta. Suunniteltu toimitusaika on vuoden toisella neljänneksellä.

Steven’s Croftin Valmetin toimittama leijukerroskattila (BFB) otettiin käyttöön vuonna 2008. 

Toimitus sisältää voimalaitoksen leijukerroskattilan (BFB) useiden keskeisten osien, kuten tulistimen, ekonomaisereiden, primääri-ilman esilämmittimen ja hilaputkien uusimisen. Käyttöiän pidentämiseksi osien valmistuksessa käytetään korroosionkestävää materiaalia.

– E.ONin Steven’s Croftin voimalaitos on jo 16 vuoden ajan toimittanut lähialueelle vähähiilistä sähköä ja lämpöä Valmetin BFB-kattilateknologian avulla. Tänä vuonna toteutettava uusinta mahdollistaa laitoksen operatiivisten tavoitteiden saavuttamisen jatkossakin turvallisesti, tehokkaasti ja kilpailukykyisesti samalla tiukkoja päästörajoituksia noudattaen. Valmet valittiin uusinnan toimittajaksi, sillä se on paitsi kattilan alkuperäinen toimittaja, myös osoittanut kyvykkyytensä kattilamme kunnossapidossa ja optimoinnissa näiden 16 vuoden ajan. Läheinen suhteemme Valmetin kanssa on mahdollistanut kattiloiden kunnossapitostrategian kehittämisessä yhteistyön, jota myös pitkäaikainen huoltosopimuksemme tukee. Odotan innolla jälleen yhtä onnistunutta toimitusta Valmetin tiimiltä, sanoo Steven’s Croftin voimalaitospäällikkö Scott Robinson yhtiön tiedotteessa.

E.ON on Euroopan suurimpia energia-alan toimijoita. Yhtiön voimalaitos Lockerbiessa, Skotlannissa on Ison-Britannian suurin puuta polttoaineenaan hyödyntävä biovoimalaitos. Voimalaitoksen teho on 44 MWe:a ja se tuottaa sähköä 70 000 kotiin Skotlannissa.

– Olemme iloisia voidessamme jatkaa hyvää ja pitkäaikaista yhteistyötämme E.ONin ja Steven's Croftin voimalaitoksen kanssa. Vuosien aikana rakentamamme luottamus mahdollistaa avoimen keskustelun ja tiedon jakamisen, mikä on johtanut lukuisiin onnistuneisiin yhteisiin projekteihin – tämä kattilauusinta mukaan lukien, sanoo Valmetin EMEA-alueen palvelupäällikkö Nigel Earp.

Uusimmat artikkelit

Olkiluoto 3:n ensimmäinen vuosihuolto on lopulta ohi – palasi yöllä sähköntuotantoon

37 vuorokaudeksi tarkoitettu huolto kesti noin 74 vuorokautta ja yhdeksän tuntia. Teollisuuden Voima arvioi jo ennakkoon ensimmäisen vuosihuollon olevan työläs. Sähköntuotannonjohtaja Marjo Mustosen mukaan nyt päättyneistä huolloista saatiin arvokasta oppia tulevaisuuteen.

16.5.2024 | Alan Uutiset

Suomen kolmanneksi suurin tuulipuisto vihittiin käyttöön Pjelaxissa

Fortumin ja Helenin yhteishanke, 56 tuulivoimalan Pjelax-tuulipuisto tuottaa vuosittain noin viisi prosenttia Suomen koko tuulivoimatuotannosta.

VTT rakentaa uuden puolijohteiden pilottilinjan

Puolijohdealalla kiekkokoko on keskeisessä roolissa. Uuden yhteiskäyttöisen pilottilinjan laitteistot tulevat tukemaan sirukehitystä ja piensarjatuotantoa sekä 300 millimetrin että 200 millimetrin piikiekoille.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.