https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Alan Uutiset | 11.6.2020

NAVIGATOR: Wärtsilä tuo laivoille virtuaalisia insinöörejä

Wärtsilän Smart Support Centre -etähuoltopalvelu tukee yhtiön asiakkaita it-yhteyksien avulla ja ilman huoltohenkilöstön fyysistä läsnäoloa aluksilla. 

smartsupport

Smart Support on suunniteltu huoltamaan kaikkia Wärtsilä Voyage -laitteita, mukaan lukien laivojen hallintalaitteet, kuten ECDIS-ratkaisut ja elektroniset merikartat sekä simulaattorit ja meriliikenteen ohjausjärjestelmät.

Etähuoltojärjestelmä on merkittävä laajennus ja parannus Wärtsilän nykyään tarjoamaan etähallinnan ja -tuen tuotteisiin. Smart Support Centren eli etähuoltokeskuksen ohjelmistot valvovat aluksilla erilaisten järjestelmien kuntoa ja ilmoittavat ennakoivasti niissä todennäköisesti sattuvista vikaantumisista. Etähuoltokeskus vastaa myös nopeasti käyttäjien kysymyksiin ongelmatilanteissa.

Suomalainen teknologiakonserni on koekäyttänyt etähuoltokeskusta yhdessä tanskalaisen varustamoyhtiö J. Lauritzen AS:n kanssa. Varustamon merenkulkujohtaja Hans Elker Hansenin mukaan kokeista on saatu erinomaisia tuloksia.

– Ensinnäkin miehistö tietää, että jopa 95 prosenttia kaikista virheistä voidaan korjata etänä, joten jokaisen ongelman takia ei tarvitse hälyttää huoltohenkilöstöä paikalle seuraavaan satamaan. Varustamolle tämä merkitsee sitä, että laitteet ja järjestelmät toimivat tehokkaammin.

– Toiseksi automaattisesti toimiva järjestelmä jakaa tietoa tehokkaasti, jolloin turhia sähköposteja tai puheluja käyttäjien ja huoltohenkilöstön välillä ei tarvita. Viestintä tehostuu automaation myötä, Hansen sanoo Wärtsilän tiedotteessa.

Wärtsilä Voyagen johtaja Torsten Büssow korostaa sitä, että uusi etähuollon keskus yhdistää monia erilaisia tukijärjestelmiä, kuten ECDIS-laitteet ja VTS-keskukset. Asiakkaiden palvelu paranee, kun järjestelmät toimivat saumattomasti yhdessä.

Wärtsilän huoltoinsinöörit ja eri alojen asiantuntijat päivystävät Support Centre -palvelussa vuorokauden ympäri. Keskusten kautta asiakkaat saavat käyttöönsä myös konsernin laajat tietokantayhteydet, joiden avulla ongelmia kyetään ratkomaan tehokkaammin.

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.