SEW-EURODRIVEn Online Support -asiakasportaali uudistui
Käyttötekniikkaan erikoistunut SEW-EURODRIVE Oy on julkaissut uudistuneen suomenkielisen Online Support -palvelun. Se soveltuu kaikille yrityksen yhteistyökumppaneille, niin loppuasiakkaille kuin laitevalmistajille. Palvelu sisältää käytännön apua päivittäiseen työskentelyyn – kaikki asiakaskohtainen dokumentaatio yhdestä paikasta.
- Online Support -palvelustamme löytyvät muun muassa CAD-tiedostot, tuotekonfiguraattori ja tilauskohtainen dokumentaatio. Esimerkiksi tarjouspyynnöt, varaosatiedustelut ja tilaukset hoituvat palvelun kautta vaivattomasti. Korvaavien tuotteiden ja dokumenttien etsiminen voi olla aikaavievää, mutta palvelustamme asiakkaat löytävät etsimänsä tiedot helposti, kertoo SEW-EURODRIVE Oy:n myyntijohtaja Juha Korhola.
Monipuolisista Online Support -toiminnoista Korhola nostaa esille käyttöönottoon ja kunnossapitoon suunnitellun palvelun.
- Asiakaskohtainen CDM®-asennuskannan hallinta soveltuu kaikkien valmistajien käyttölaitteille. Laitekohtainen dokumentaatio ja kunnossapidon toimenpiteet tallennetaan Online-Support -järjestelmään, jatkaa Korhola.
- Online Support -palvelu tehostaa asiakkaidemme tilaus-toimitusprosessia ja tuo kustannusäästöä. Monipuolisten sähköisten palveluiden lisäksi panostamme myös henkilökohtaiseen asiakaskokemukseen - kattava alueellinen myyntiverkostomme palvelee kaikkialla Suomessa. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme markkinoiden parasta asiakaspalvelua, kiteyttää SEW-EURODRIVE Oy:n toimitusjohtaja Hans Martens.
Uudistunut Online Support lyhyesti:
- Suomenkielinen palvelu
- Tilauskohtainen dokumentaatio
- Asiakaskohtainen CDM®-asennuskannan hallinta
- Vianetsintä-sovellus