ENNAKOINTI luo turvaa
Kun laitteisto on kunnossa, myös tuotanto rullaa tasaisesti. Odottamattomat viat ja katkokset hydrauliikassa voivat tulla yritykselle erittäin kalliiksi, joten huolelliseen ennakointiin kannattaa panostaa. Me Tehohydrolla huolehdimme siitä, että laitteistosi hydrauliikka käy ja kukkuu kuten pitääkin.
Hydrauliikan kunnossapidossa asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöity ennakkohuoltopalvelu pitää ikävät yllätykset loitolla.
– Ennakoinnilla saa arvokasta tietoa siitä, miten laitteiston hydrauliikka juuri sillä hetkellä voi, ja orastavat viat löydetään ajoissa. Tällä on paljon myönteisiä vaikutuksia paitsi laitteiston käyntivarmuuteen, myös toiminnan tuloksellisuuteen, toteaa Tehohydron projektipäällikkö Jani Näivä.
Ennakoiva huolto pitää rattaat pyörimässä ja kulut aisoissa
Teollisuudessa etukäteen suunnitelluilla huoltoseisokeilla on huomattavasti alhaisemmat kulut kuin nurkan takaa tulevilla vahingoilla, jotka pysäyttävät tuotannon odottamattomasti ja ennalta määrittelemättömäksi ajaksi. Laitteiden ennakoiva huoltotyö rasittaa yrityksen kukkaroa huomattavasti vähemmän, kuin jo sattuneiden laiterikkojen korjaaminen.
Kunnonvalvonnasta saatu data on ennakkohuollossa tärkeä työkalu, joka auttaa katsomaan tulevaisuuteen. Säännöllisellä mittauksella voimme trenditietoon perustuen ennustaa asiakkaan laitteen kaipaamaa huoltoa. Palveluihimme
kuuluvan, ennakoivan mittauskierroksen myötä voidaan tehdä muun muassa hydrauliikan öljyn kunnonvalvontaa ja muita laitteen toimivuuden kannalta oleellisia tutkimuksia.
Havaintojen perusteella orastavia vikoja ja haasteita voidaan eliminoida kiinnittämällä erityistä huomiota sitä vaativiin asioihin. Huoltotarpeiden ennustaminen auttaa myös asiakasta aikatauluttamaan tulevan laitehuollon yrityksen kalenteriin ja budjettiin. Laajan asiakaskuntamme ansiosta kenttäkokemuksemme on erinomaista, jolloin voimme soveltaa opittuja tietoja kuitenkaan tinkimättä asiakkaidemme yksilöllisyydestä.
Projektipalvelut ja huoltokorjaamo tekevät Tehohydrossa tiivistä yhteistyötä. Kartoitamme, milloin huoltaminen tai korjaaminen on parempi vaihtoehto kuin uuden tuotteen hankinta. Meiltä saat käyttökohteeseesi ja olosuhteisiin parhaiten soveltuvat ratkaisut.
Avoin kumppanuus hyödyttää kaikkia osapuolia
Tehohydron ennakkohuoltopalvelut ovat kaikkien saatavilla ja tarjolla kaiken kokoisille asiakkaille. Asiakkaan kanssa laaditaan tarvittaessa huoltosopimus, joka istuu täydellisesti tarpeisiin ja käytössä oleviin laitteistoihin. Tämä on myös asiakkaalle kustannustehokas vaihtoehto, sillä kuluja ei synny asiakkaan toiminnalle tarpeettomista töistä.
– Meille molemminpuolinen kumppanuus on tärkeää. Haluamme, että asiakkaamme voivat luottaa meihin, ja siksi tarjoamme heille parhaita mahdollisia konsepteja ennakkohuoltoon, Jani kertoo.
Osia ja osaamista
Kunnossapitoa ja ennakkohuoltoa Tehohydrossa toteuttaa projektipalvelut. Tehohydron myymälä, joka on Etelä-Karjalan suurin yli 9 000 nimikkeen valikoimalla alan komponentteja, tarvikkeita ja varaosia, tukee saumattomasti projektipalveluiden toimintaa.
Noutomyymälästä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään käyttötarkoitukseen tyypiltään ja mitoitukseltaan parhaat komponentit ja ratkaisut. Tarvittaessa asiakkaalle hankitaan erikoisimmatkin tuotteet.
Teksti: Tehohydro OY
Kuvat: Tommi Kähärä