https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Älykkäillä jätepisteillä vähennetään jätehuollon rekkarallia

Suomalaiset ympäristöalan yritykset Hannoa Oy ja Haurun Jäteauto Oy ovat sopineet yhteistyöstä.  Tavoitteena on parantaa jätehuollon asiakastyytyväisyyttä sekä tehokkuutta ja samalla vähentää jätehuollon  aiheuttamia ympäristöpäästöjä.

hannoa_jateastiasuoja (1) (1)

Hauru on tuonut jätehuoltoon mukaan uutta teknologiaa ja varustanut jo tuhansia jätepisteitä Jaete sensoreilla, joilla mitataan jäteastioiden täyttöastetta. Tieto on yhdistetty Haurun käyttämään Vingo ajojärjestelmään, jolloin astioiden tyhjennykset voidaan tehdä älykkäästi. Näin ollen astiat tyhjennetään  oikea-aikaisesti ja toisaalta asukkaita harmittavia ylitäyttötilanteita ei myöskään synny. 

Hannoa toteuttaa jätepisteratkaisuja. Uudistuksissa jätepisteestä saadaan ympäristöönsä sopeutuvia ja  tyylikkäitä piharatkaisuja, joita asukkaiden on miellyttävä käyttää ja jotka nostavat asuntojen arvoa.  

Yhteistyössä pystytään tarjoamaan taloyhtiöille parempia jätehuoltokokonaisuuksia, vähentämään  jätehuollon ympäristövaikutuksia ja parantamaan asumismukavuutta.  

- Yhteistyömahdollisuus Haurun kanssa sopii Hannoan liiketoimintatapaan ja yrityskulttuuriin  erinomaisesti, tiivistää Hannoa Oy:n toimitusjohtaja Juha-Pekka Kotro.

- Näin kahdesta pk yritysten verkostosta saadaan suuri hyöty asiakkaille ja suomalaiseen jätehuoltoon. Yhteistyö on  luonteeltaan kumppaneita verkostoon kutsuvaa, eikä poissulkevaa – näin mahdollistetaan uusia  suomalaisia jätehuoltoinnovaatioita. Ensimmäiset hyödynsaajat yhteistyöstä ovat oululaiset  asiakkaat ja asukkaat. 

Älykkäiden ratkaisujen ja digitaalisuuden lisääminen jätehuoltoon on moderneinta Oulussa, jossa Haurun  älykäs Hauru Smart palvelukonsepti on saanut jo lyhyessä ajassa paljon uusia tyytyväisiä asiakkaita. Näin  myös jätehuoltopäästöt vähenevät. 

- Jätehuolto ja taloyhtiöiden kierrätyspisteet  tuovat nyt siis paitsi kustannussäästöjä, myös nostavat asunnon arvoa – tämä kaikki  mahdollista siis paremmilla suomalaisilla roskiksilla! toteaa Haurun toimitusjohtaja Mikko Hauru.

Uusimmat artikkelit

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

18.4.2024 | Alan Uutiset

Finavia liittyi Suomen vetyklusteriin – valmistautuu vedyn käyttöön ja siihen tarvittavaan infrastruktuuriin lentoasemalla

Finavia osallistuu lisäksi EU-hankkeeseen, jossa yhtiö pilotoi Helsinki-Vantaalla vedyn käyttöä kunnossapidon kalustossa ensimmäisenä Euroopassa.

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.