https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

Tutkimus ja koulutus | 17.5.2023

Wärtsilän Land & Sea Academy -koulutuskeskus Vaasassa avattiin

”Globaalit koulutuskeskuksemme ovat keskeinen elementti Wärtsilän elinkaaritarjonnassa.”

ba1826ad23312d6d_800x800ar

Koulutuksessa hyödynnetään ensiluokkaisia opetusvälineitä, sekä oikeita laitteistoja ja komponentteja että 3D-malleja. Kuva: Wärtsilä

Wärtsilän uusi koulutuskeskus Vaasassa on virallisesti avattu ja toiminnassa. Wärtsilä Land & Sea Academy (WLSA) on osa yhtiön Sustainable Technology Hubia ja se tarjoaa koulutusta verkko-opetuksena, ohjaajien vetämänä interaktiivisena opetuksena ja nettipohjaisten simulaattorien avulla. Tavoitteena on tarjota laadukasta koulutusta asiakkaiden osaamisen kehittämiseksi.

Koulutusta järjestetään yhtiön omien tuotteiden käyttöön ja kurssit ovat avoimia kaikille, jotka käyttävät Wärtsilän laitteistoja. Tarjolla on sekä standardi- että räätälöityjä kursseja ja opetus on sekä teoreettista että käytännöllistä.

– Globaalit koulutuskeskuksemme ovat keskeinen elementti Wärtsilän elinkaaritarjonnassa. Niiden avulla voimme auttaa asiakkaitamme hallitsemaan laitteistojaan. Samalla voimme taata, että oma henkilökuntamme omaa tarvittavat kyvyt ja tietotaidon. Tämä uusin WLSA sijaitsee Sustainable Technology Hubin yhteydessä Vaasassa, jossa meillä on käytössämme uusinta teknologiaa, sanoo Stefan Wiik, Johtaja, Wärtsilä Field Services and Workshops.

Omat koulutuskeskukset palvelevat asiakkaita sekä merenkulku- että energia-alalla ja kouluttavat myös Wärtsilän omaa henkilökuntaa. Koulutus kattaa kaikki laitteiston hallintaan ja käyttöön liittyvät asiat, mukaan lukien ylläpito, turvallisuus, käytettävyys, luotettavuus ja suorituskyky.

Wärtsilällä on kaikkiaan yhdeksän koulutuskeskusta: Yhdysvalloissa, Brasiliassa, Intiassa, Etelä-Koreassa, Alankomaissa, Italiassa, Indonesiassa, Kiinassa ja Suomessa. Täysipäiväistä henkilökuntaa on 75 ja ohjaajia yli 100. Vuonna 2022 keskukset pitivät 979 kurssia, 30.500 kurssipäivää. Koulutuksia pidettiin luokkahuoneissa, aluksilla, laitoksilla ja netissä yli 48.000 opiskelijalle, joista 52% oli omaa henkilökuntaa ja 48% asiakkaiden työntekijöitä.

Uusimmat artikkelit

22.4.2024 | Alan Uutiset

Nesteen ensimmäinen koeajo käytetyistä renkaista valmistetulla pyrolyysiöljyllä onnistui

Koeajossa Neste tuotti korkealaatuista raaka-ainetta uusien muovien ja kemikaalien valmistukseen.

Euroopan suurin ja modernein taivekartonkikone vihittiin käyttöön Husumissa Ruotsissa

Metsä Boardin Husumin taivekartonkikone on 600 000 tonnin vuosikapasiteetilla Euroopan suurin ja modernein, ja sen tuotannossa käytetty energia on 98-prosenttisesti fossiilitonta

15.4.2024 | Tutkimus ja koulutus

VTT:n miljoonainvestointi plasma-FIB-pyyhkäisyelektronimikroskooppiin – Huippuluokan materiaalikehitystä teollisuuden tarpeisiin

Suomen ensimmäinen plasma-FIB-tekniikkaan perustuva pyyhkäisyelektronimikroskooppi on otettu käyttöön VTT:n tiloissa Espoossa. Investointi edistää merkittävästi suomalaista materiaalien tutkimusta esimerkiksi vetytalouden, laivateollisuuden ja akkuteollisuuden tarpeisiin sekä palvelee materiaalivaurioiden selvitystä.

Kuinka hyvä 3D-tulostettu ja laserkarkaistu työkalu voi olla?

SSAB:n Borlängen tehtaalla testattiin 3D-tulostettuja työkaluja tuotannossa. Laserkarkaistu lävistin saavutti kolminkertaisen käyttöiän verrattuna alkuperäiseen osaan. Pidemmän käyttöiän lisäksi kustannukset ovat huomattavasti alhaisemmat.

16.2.2024 | Kumppaniartikkeli

Sulzerilla panostetaan asiakassuhteisiin

Maailmanluokan pumppukaupoissa suurin arvo luodaan asiakkaan kanssa.

Espoosta ensimmäinen kaupunki, jonka sähköverkosta tulee pullonkaula puhtaalle siirtymälle?

“Espoossa sähköverkon kapasiteetti tulee vastaan ensimmäisenä ja datan perusteella muutos tapahtuu nyt nopeammin kuin kukaan olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut”, Carunan asiakkuusjohtaja Kosti Rautiainen sanoo.

Metsä Tissuen Kreuzaun tehtaalla siirryttiin puupelletteihin - päästöt vähenevät 30 000 CO2-tonnia vuodessa

Siirtymän taustalla oli yksinkertainen idea vaihtaa polttoainetta, mutta säilyttää tekninen infrastruktuuri ennallaan.