https://promaintlehti.fi/cialis-hinta-pfz.html
https://promaintlehti.fi/viagra-hinta-pfz.html

« 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 61 »

Digitaalisuudesta kilpailuetua: VTT ja Hydroline kehittävät hydraulisylintereistä uutta palveluliiketoimintaa

Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy ja Hydroline Oy kehittävät yhdessä seuraavan sukupolven verkotettuja ja älykkäitä hydraulisylintereitä. Uusi hanke mahdollistaa siirtymisen tuotekeskeisyydestä uuteen palveluliiketoimintamalliin, josta syntyy uutta kilpailuetua.

Uudet mobiiliapplikaatiot SafetyNotice ja OpenReport käynnissäpidon tukena

Sataservice esitteli Pohjoismaiden suurimmassa teknologiatapahtumassa, Teknologia17 -tilaisuudessa laajan palvelutarjontansa ja uusia vaihtoehtoja tehokkaan työskentelyn tueksi.

Prosessiautomaatiokauppa kasvaa kaksinumeroisin luvuin

Teknisen Kaupan Prosessiautomaatiojaosto kirjasi kesäkuun loppuun mennessä 47 miljoonan euron kokonaismyynnin, jossa on kasvua edellisvuoteen verrattuna 10,9 prosenttia. Samansuuntaisen kehityksen arvioidaan jatkuvan

Isku ja Konecranes yhteistyöhön Lahden tehtaalla

Iskun tehdasinvestoinnin valmistuessa Isku on tehnyt Lahden tehtaan tuotantolinjojen huollossa ja kunnossapidossa sopimuksen Konecranesin kanssa vuoden 2018 alusta.

Eforan digiloikalle kunnossapitoalan yritysinnovaatiopalkinto

”Eforan digiloikka” on voittanut Kunnossapitoyhdistys Promaint ry:n ja Suomen Messusäätiön jakaman yritysinnovaatiopalkinnon vuonna 2017. Efora palkittiin teollisen internetin johdonmukaisesta soveltamisesta ja lukuisista käytännön ratkaisuista, joilla se on digitalisoinut ja uudistanut puunjalostusteollisuuden kunnossapitoa.

Caverionin ja Metsä Fibren yhteisomistuksessa olevalle Oy Botnia Mill Service Ab:lle Suomen Laatupalkinto

Caverionin ja Metsä Fibren yhteisomistuksessa olevalle metsä- ja prosessiteollisuuden kunnossapidon ja suunnittelun osaajalle Oy Botnia Mill Service Ab:lle (BMS) myönnettiin viime vuonna Suomen Laatupalkinto. Koko organisaation toiminnan kattavissa arvioinneissa merkittävimmiksi vahvuuksiksi nostettiin strategian asiakaslähtöisyys, henkilöstön kattava osallistuminen sekä johtamisen johdonmukaisuus.

Kaukolämmön toimitusvarmuus huippuluokkaa

Kaukolämmön toimitusvarmuus oli viime vuonna lähes sata prosenttia. Energia-alaa edustavan Energiateollisuuden (ET) tuoreen tilaston mukaan vuonna 2016 kaukolämpöasiakkaat jäivät vaille lämmöntoimitusta keskimäärin 2,1 tunniksi.